Main-main Mata

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Bukan salah aku. Jika bermain mata dengan sengaja dan tidak sengaja dengan orang-orang atasan. Dan ada yang bakal jadi orang bawahan. Ya. Suatu hari kalian berada di atas dan tidak selamanya di situ, kekal. Dan. Jika suatu hari kalian berada di bawah, tidak selamanya di situ. Bumi ini bulat. Dunia ini fitrahnya beradat. Ada tinggi, ada rendah. Ada cantik, ada hodoh. Ada atas, ada bawah. Ada kuasa, ada lemah...





Orang-orang atasan yang duduk di atas kerusi.


Aku cuma orang bawahan yang duduk di atas katil ketika mengundi.


Siapakah 2 orang calon yang bernasib baik tidak aku pangkah? Undi anda adalah rahsia.
Syyyhhh... aku sengaja menambah undian rosak. Ha ha ha...

=)


10 Rokyukum:

blackpurple @ jowopinter Tuesday, September 16, 2008 9:54:00 AM  

Kalau dah tak sesuai duduk di atas, turun saja-Lah. Tak payah nak disuruh-suruh. Ahaks!

Pa'chik Tuesday, September 16, 2008 4:32:00 PM  

ko tak jadik calon?

e.i.s.r.a.a Tuesday, September 16, 2008 5:57:00 PM  

wak jowo>>
orang atasan kat sini paling lama 2 penggal saja. bolehlah tukar2 tengok wajah jejaka malaya.
=)

pa'chik>>
saya tiada ciri2 pemimpin. cuma ciri2 berpoya2an tu memang terserlah. saya TIDAK LAYAK.
=)

Anonymous Tuesday, September 16, 2008 7:19:00 PM  

salam..
huhu...eisraa jgn salah undik...
semoga yg terpilih adalh d klgn org terpilih..huhu
ker mcm na?
ngeeee
wsalam

e.i.s.r.a.a Tuesday, September 16, 2008 8:52:00 PM  

kacipo>>
salam kembali.
saya tak salah pilih. cuma pilihan saya saja yang tidak diterima. ha ha ha.
=)

Anonymous Tuesday, September 16, 2008 10:17:00 PM  

salam...
masuk balik g..ekeke..

kalo dah yakin ok arr. tapi kalo pilihan yg tak d terima.. tu mesti sebab dowang salah nengok... tu. kot.kot..rabun..hehhe

e.i.s.r.a.a Wednesday, September 17, 2008 6:41:00 AM  
This comment has been removed by the author.
e.i.s.r.a.a Wednesday, September 17, 2008 6:44:00 AM  

kacipo>>
salam kembali. mahu masuk banyak kali pun tak mengapa. bukan berbayar.
saya sengaja buat undi rosak. sebab... sebab... errr...
=)

Anonymous Monday, September 22, 2008 5:12:00 AM  

salam..

sebab anis..er..err.. anis nak apa? eiii piap muyut tu.. ahaaks...

heheh x per anis.. undi adalah rahsia.. huhu...

e.i.s.r.a.a Tuesday, September 23, 2008 6:43:00 AM  

kacipo>>
oit. mudah2 nak piap mulut orang. mulut ai ni bayar zakat fitrah tau.
yaaa... undi anda adalah rahsia. kadang2 bocor juga!
=)

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah