Tak Mengaku Saudara

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Aku dapat surat-surat dari Malaya sejak tahun 2000++. Patut dipuji tindakan kerajaan Malaya yang sangatlah berjimat cermat. Kerana sudah tahun 2000++ masih lagi menggunakan setem bertanda '$'. Dan bukan Ringgit Malaysia. Sungguh berjaya sistem 'recycle' ini. Kalaulah sistem ini digunapakai untuk lain-lain hal bukankah lagi bagus. Kalau... kalau... Ya. Kalaulah mereka itu tahu dan kenal siapakah syaiton itu.





Dan. Aku pun tidak mahu menjadi saudara syaitan yang memang bukan sedatuk atau senenek, aku masih lagi memakai CikNok. Yang ini. Ramai rakan-rakan yang tidak puas hati kerana aku masih memakai CikNok cap ini. Apalah salah dan dosa CikNok yang tidak rosak dan masih boleh berkhidmat ini? Nampak aku sofistikated sangat eh? Dengki barangkali...



{... sesungguhnya membazir itu saudara syaitan...}

=)


2 Rokyukum:

Anonymous Friday, November 28, 2008 9:54:00 AM  

salam

oit..itu ciknok yang pernah saya miliki... ehem..

e.i.s.r.a.a Sunday, November 30, 2008 6:47:00 PM  

dato g>>
kutuk...

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah