Skim Pelaburan Berat Badan

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Ada pun, jika aku jumpa KakIjan. Perkara utama dan topik perbahasan yang penting adalah; mengenai M.A.K.A.N. Atau. Tempat-tempat berfoya-foyaan yang strategik. Yakni. Tempat yang ada kedai menjual M.A.K.A.Nan.



Jalan-jalan di City Star. Kami pilih Munchow Wok.



Selang beberapa hari kemudian. Kami pergi ke restaurant Cina pula.



Dalam perjalanan pulang, aku terjumpa bangunan ini.




Gambar pelbagai jenis gibnah (jibnah) dan jeruk dijual di Royal House. Hanya orang yang ada kereta peribadi saja yang tahu tempat ini. Sila rujuk pada Doktor Yana. Aku tak makan pun benda alah ni. Sebab cantik dan menarik, aku snap.



=)


4 Rokyukum:

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Sunday, November 02, 2008 10:21:00 PM  

sedap x ?? macams edap jek..huhuhuh

e.i.s.r.a.a Sunday, November 02, 2008 10:43:00 PM  

rina adriana>>
yang saya makan tu insya ALLAH sedap. ikut tekak masing2. =)

~ochie~ (^_^)v Monday, November 03, 2008 2:11:00 AM  

amboiii.. makan.. tu ingat kat ochie gaktu. huhuh.... pat arr balik anis.. ahaks.. leh dpt buah tgn ni dr anis.. ngeehh

e.i.s.r.a.a Tuesday, November 04, 2008 7:21:00 PM  

ochie>>
atas sebab apa saya makan kena ingat kamu? aha ha ha. oh... tangan saya tak berbuah. maaf... =)

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah