Projek-jek-jek Cinta

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.



Cinta
Sebelum ini. Aku bercinta dengan Si A. Kemudian aku dipaksa untuk bercinta dengan Si B. Aku paksakan diri untuk melupakan Si A, dan cuba bercinta dengan Si B. Setelah setengah perasaan berjaya kepada Si A dan Si B, satu paksaan baru muncul. Aku dipaksa untuk bercinta dengan Si A kembali kerana itu pilihan bonda. Manakala ayahanda menyuruh aku memilih Si B. Separuh langkah memulakan perjalanan, dah dipaksa untuk kembali ke pangkal perjalanan. Memang serabut. Keadaan aku sama dengan 'ditelan mati emak, diluah mati bapak'. Aku tersepit di tengah-tengah 2 kehendak yang bertentangan datang dari orang yang amat penting dalam hidup aku. Jadi, kehendak siapakah yang harus pilih? Bonda atau ayahanda??? ~X(


Projek
Disebabkan keadaan aku sedang weng, aku sempat melihat tapak projek ngada-ngada itu. Orang dari Pejabat Haiwan dan Ternakan, orang dari zoo, orang kaji cuaca sudah datang melihat dan mengkaji kesesuaian dengan projek ngada-ngada. Projek apa? Yaaa... Aku mahu buat ternakan unta secara komersial. Aku cadang nanti-nanti mahu buat lumba unta, unta berhias, promosi satay, burger unta, bla bla bla bla bla bla...



Sampel unta yang bakal berkampung di projek ngada-ngada. Comel kan?


2 Rokyukum:

achik Tuesday, June 30, 2009 1:40:00 PM  

comelnya.. nak satu!

Anonymous Tuesday, June 30, 2009 7:17:00 PM  

Owh... unta itu... sudah diperkotak katikkan oleh anak buah.. hu hu hu..

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah