Awas!!!

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.






Berwaspadalah kalian kepada makhluk yang bermata asli atau bermata teknologi. Mereka ada di celah-celah, di ruang sempit malah di khalayak. Di tempat yang kita tak perasan kewujudannya. Mereka mengintip, menghendap, mengintai, merakam, melihat maklumat sulit, aksi peribadi, rahsia, hingga hilang hak privasi individu.

Aku fikir hanya orang-orang yang mempunyai nama dan takhta sahaja dikejar oleh mata-mata ini. Dodi al Fayed, Elizabeth Wong. Oh, aku tidak ternama seperti mereka itu. Dan aku juga tidak melakukan 'aksi panas lagi api neraka' sebegitu. Namun...

Aku. Salah seorang dari mangsa hilang hak privasi. Dia minta tebusan. Jika aku tidak tunaikan permintaannya itu, tindakan susulan akan dibuat.

Aku bukan selebriti! Aku bukan jutawati! Aku bukan anak Tan Sri! Aku tak ada wang berlori-lori. Kenapa kauorang curi aku punya hak privasi!!!



Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!


2 Rokyukum:

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Friday, June 19, 2009 11:14:00 PM  

sapa yg sekodeng kamu ya sis doktot:P

achik Saturday, June 20, 2009 12:54:00 PM  

ada stalker?? mesti peminat cikwa ni.. ;)

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah