Aku Sedang Agak Serabut

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.






Neuron aku seperti (baca: lebih kurang) gambar di atas. Cuba kalian cari benda-benda yang tersembunyi (apakah) di situ.



Jika sudah selesai jom berpeleseran di
Spa Mutiara Hati Cinta. Yuk!


3 Rokyukum:

Pa'chik Sunday, June 28, 2009 8:04:00 AM  

oit oit ustajah....
nak tanya... tau tak pasal 5 peringkat malu bagi wanita dalam Islam??? :P

e.i.s.r.a.a Monday, June 29, 2009 2:53:00 PM  

pa'chik>>
uit uit. maaplah pakcik. sekarang ni waktu perdana malas saya. banyak2 soriii...

Pa'chik Monday, June 29, 2009 3:42:00 PM  

wei... aku bukan nak tau ditel... nak tau ko tau ke tidak... nak tanya sapa yang cakap benda tu je.. iskkk... kedekut ilmu sungguh laa.... :P

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah