Alahhai

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Aku telah dizalimi secara halus. Ya. Makhluk itu juga halus. Hahaha... Dia telah memukau aku untuk membuat kenyataan walaupun dalam keadaan sedar.


a) 7 fakta tentang aku:

1. suka berfoya-foya
2. suka makan
3. kalau boleh semua benda nak di-kanan-kan
4. tengok atau baca buku/ majalah dari belakang
5. selamber
6. kalau menulis semua benda nak di-pensil-kan. Kalau guna pen pun hanya yang berdakwat hitam sahaja.
7. sampai sekarang aku masih suka mewarna (pensil warna, karyon, warna air, cat...)


b) 7 perkara menakutkan aku di duniawi ini:

1- kena tinggal (ke-meninggal-an orang tersayang, gagal, talak...)
2- hidup tak berkat
3- keadaan tak stabil dan tak aman (bencana alam, peperangan, kelaparan...)
4- sakit tahap menderita
5- fakir atau miskin
6- gila, nyanyuk...
7- sesat dan menyesatkan


c) 7 lagu yang paling aku layan:

1. Surah al Baqarah - Saad Said al Ghamidiy
2. Surah al Kahfi - Saad Said al Ghamidiy
3. Pieces - Sum41
4. November Rain - Gun N Roses
5. What I've Done - Linkin Park
6. Seputih Cinta - Agnes Monica
7- Endless Love - Jackie Chan feat Kim Hee Sun


d) 7 perkara yang selalu aku sebut (???):

1. iye eh
2. oh
3. ok
4. ampes
5. uit
6. tak baiknyeee
7. ALLAH...


e) 7 perkara yang bernilai bagi aku...guess wut??:

1. iman
2. sihat
3. masa
4. orang tersayang
5. kasih sayang
6. harta benda
7. maruah


f) 7 pertama kali dalam hidup aku:

1. lemas - 1990
2. pegang tangan seorang abang semasa Kem Rakan Muda tanpa rela. Sampai demam teruk - 1995
3. kemalangan motosikal - 1996
4. belasah seorang lelaki sampai patah riuk - usia 11 tahun
5. sesat di hospital - 2005
6. terima gaji - 2000
7. mimpi jadi kenyataan - 1994


g) 7 orang untuk siapkan tag ini:

Errr... tujuh orang yang aku mahu tag itu semuanya sudah meninggal dunia. Jadi tag ini terhenti di sini. Tetapi. Jika ada yang mahu ditag, sila hubungi aku.


6 Rokyukum:

Pa'chik Friday, December 26, 2008 1:34:00 AM  

ko join rakan muda? ekekeke...

DeeN Saturday, December 27, 2008 12:54:00 AM  

Erk..
Sampai patah riuk..?
Isk, seramnyer.
Hehe..

blackpurple @ jowopinter Saturday, December 27, 2008 6:23:00 PM  

Alhamdulillah, selalu sebut Allah.

Brutalnya kamu sampai patah riuk tu. Isk!

Salam Maal Hijrah 1430H.

Anonymous Thursday, January 01, 2009 5:03:00 AM  

Ganaz tol..

achik Friday, January 02, 2009 11:36:00 PM  

uish, kecik2 dah gengster.. sampai patah riuk dibuatnya.. errr skang ni dah jadi ayu kan.. ;p

e.i.s.r.a.a Saturday, January 03, 2009 3:13:00 PM  

elpa'chik>>
ter je tu. ter-join. ehehe

deen>>
seram eh? belum buat cerita hantu lagi. =)

wakJowo>>
=)
salam tahun baru kembali buat wak.

geeyrun>>
mujur rejister di pulau jerjak.

achik>>
masa tu nakal terlebih je. sekarang dah jelita. hahaha =P

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah