Oh, Bakal Ibu Mertuaku

BismiLLAHirahmanirrahim.


Nampaknya. Bakal ibu mertua aku mahu beramah-mesra. Mahu mengeratkan silaturrahim (baca: hubungan kekeluargaan). Seolah-olah aku telah diterima sebagai ahli keluarganya. Itu pasti!

Aha ha ha.

Dengan penuh kasih sayang, Ummi AuliyaHensem (baca: bakal ibu mertua aku) telah menge-tag aku.


i
Ketaasuban Warna.

Aku tidak fanatik dengan satu-satu warna. Tetapi warna kesukaan aku adalah warna; cokelat. Kalau boleh semua benda aku mahu cokelat-kan. Dan. 2 warna lain tersenarai; hitam dan putih. Akan tetapi. Masih ada warna-warna kureng yang ada di sekeliling aku.



ii
7 Perkara Rawak Tentang Diri.

1. Anak tunggal di dalam keluarga ... ... ... ... yang belum berumahtangga.
2. Agak taasub dengan nombor 1.
3. Suka buang masa.
4. Suka makan. Tak suka masak.
5. Takut dengan kucing dan belon.
6. Bukan kidal.
7. Perempuan.

Agak-agaknya. Setelah mengetahui perkara 3 dan 4 di atas, masih kekal lagikah nama aku di dalam senarai bakal menantunya???
=)



3 Rokyukum:

YuszTieY Wednesday, July 02, 2008 10:07:00 AM  

insyallah kita pertimbangkan ..hahahhahaaaaa...tak dapaet jadi menantu jadi adik ipar boley ker tak pun jiran ipar...hahahaha ader ker istilah cam tu

Pa'chik Wednesday, July 02, 2008 3:29:00 PM  

hobi ko yang suka tunjuk pis tu... leh masuk gak tuh...

e.i.s.r.a.a Thursday, July 03, 2008 4:41:00 AM  

yusztiey>>
jiran ipar? jauhnya jiran ummi ni... aha ha ha. =)

pa'cik>>
ampes! =)

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah