Aduh, Sakitnya!

BismiLLAHirahmanirrahim


Aku terasa hati. Terasa yang tersangat-sangat. Hati bagai disiat-siat. Macam menyeliat kulit katak hidup-hidup untuk dibuat sup. Sakit. Pedih. Meronta-ronta. Kadang-kadang hati menjadi lemas. Tolong! Tolong! Tolong!

Mungkin aku yang sensitif. Cepat terasa. Mungkin juga hormon aku tidak stabil ketika itu membuatkan perasaan aku jadi manja.

Memang aku terasa hati.

Dengan... ... ...

... ...

...

..

.

"Adakah kamu ingin membeli kenikmatan yang sementara di dunia ini dengan kesudahan hidup yang derita di akhirat kelak?"


Terpaksa meminjam. Kerana hasil rompakan yang bercetak bukan koleksi terbaik aku.


Pada aku.
Siapa yang tidak terasa hati dengan bacaan buku ini, sila buat pemeriksaan hati kalian. Tentu ada yang tidak kena.

=)



6 Rokyukum:

Anonymous Tuesday, July 15, 2008 1:53:00 AM  

salam..sy x pernah baca lagi buku ini...nk baca jugak lah...walaupun sy bkn wanita...ehem ehem..tp nk pinjam dr kamu..:P

Anonymous Tuesday, July 15, 2008 9:03:00 AM  

Huh... yu dah jadi pembaca tegar ya?

YuszTieY Tuesday, July 15, 2008 11:08:00 AM  

aunty ..ummmi nak pinjam la buku aunty tu ...boley cetak rompak gatek...

Kaktiny Wednesday, July 16, 2008 8:34:00 AM  

salam eisraa..
kaktiny pun suka baca buku2 nih.. bila umur dah 'meningkat' cam dah malas nak baca buku2 cintan cintun dah.. nak cari buku2 yang cam tu la plak..

blackpurple @ jowopinter Wednesday, July 16, 2008 3:36:00 PM  

Buku apa itu ek?

Tapi kan, tak baik siat kulit katak. Itu menyeksa haiwan namanya.

e.i.s.r.a.a Thursday, July 24, 2008 2:24:00 PM  

datoG>>
salam. buku tu pun saya pinjam. tak dapatlah nak buat talian pinjaman. =)

obi>>
baru tahu ke? saja tak nak riyak.
=)

yusztiey>>
anti dah pulangkan pun. anti pun tak tahu buku siapa. pinjam atas pinjam. =)

kaktiny>>
salam kak. elok sangatlah tu. rumah kata pergi kubur kata mari. bukan khusus untuk yang 'umur dah meningkat' saja. =)

wakJawa>>
'puteriku'. tapi bukan pasal puteri keraton wak tu eh.

bukan saya yang siat. cina tu... =)

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah