Terakhir 2009

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.







Ini tok mufti negeri aku. Kenal? Tok mufti ni cakap-cakap mengenai 'Etika Perkhidmatan'. Ramai yang 'main-main'. =)


Ini pula Tuan Pengarah Jabatan Agama Islam negeri aku. Cakap-cakapnya yang paling mengejutkan ialah, SERATA dan SIS telah diambil alih oleh kementerian dengan jayanya tetapi dengan MoU. Mana Baginda Sultan negeri aku? Negeri aku ni dah miskin sangatkah?






3 hari 2 malam di tempat paling kerap menerima hujan, Taiping; Hotel Seri Malaysia. Slot paling best 'Menangani Stress' oleh Pakar Kaunseling dari Jabatan Sumber Manusia SUK. Rupanya dia senior aku di SERATA. Penoreh seperti kami pun mengalami stress tau!





Diberitakan awal pagi esok akan berlaku gerhana. Perawalan tahun yang ajaib. Jom solat sunat!


Selamat menjengah tahun 2010.

0 Rokyukum:

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah