Korban

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.






Alhamdulillah. Masih dipanjangkan umur untuk menjengah tahun 1431 Hijrah. Walaupun aku masih menjalani rawatan hampir sebulan, masih lagi boleh 'berjalan'. Alhamdulillah.

1430; aku selamat tiba di tanahair setelah 'korban' beberapa tahun untuk sebuah 'pengorbanan'. 1430; aku terpaksa 'mengorbankan' master demi 'same'naa wa ato'naa'.
1430; aku terpaksa 'mengorbankan' 'perfoyaan' ke Jerman. Walaupun kamus elektronik Dutch sudah dimiliki.
Itu aku.


1431. Apa pula pengorbanan aku dan kalian yang perlu dikorbankan demi sebuah pengorbanan?








Moga ALLAH memberkati hidup kita, di dunia dan di akhirat.
Kullu sanah wa antum bil khair!
Salam Maal Hijrah 1431.
- e.i.s.r.a.a -


1 Rokyukum:

Unknown Wednesday, December 23, 2009 7:12:00 AM  

napa x citer anis sedang dllm rawatan apa :(

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah