AlhamduliLLAH

BismiLLAHirrahmanirrahim.



AlhamduliLLAH. Hari ini hari ke sembilan aku berada di tanah air. Dan entri ini, entri sulung yang bersiaran dari dalam Istana Sangkut Kampung Ulu.

Selama 8 hari sudah berada di tanah air, aku telah bermusafir ke Kuala Lumpur. Berpeleseran di Universiti Malaya untuk mengorat bangku-bangku sekolah yang kosong, ke Low Yat; mengorat laptop maka ter-belilah Toshiba san yang berkulit putih bersih. Asalnya aku mahu meminang Fujitsu san tetapi masalah RAM DDR3. Sungguh ke di Malaya belum guna RAM DDR3???

Oh. Mata aku sangat-sangat sakit dengan pemandangan Malaya.



Pasti ramai yang merinduikan aku, kan?
=)


3 Rokyukum:

achik Thursday, January 15, 2009 4:02:00 PM  

selamat kembali ke malaya..

bila nak deting ngan ai??? ;)

Pa'chik Thursday, January 15, 2009 6:20:00 PM  

ada dah la yang guna ddr3...
cuma tak ramai...
pejam mata lah...

e.i.s.r.a.a Thursday, January 15, 2009 11:31:00 PM  

achik>>
terima kasih.
bila yu boleh belanja dan bayar segala kos pengangkutan, penginapan, makan-minum, shoping sikit, masa tu ai on je. =)

pa'chik>>
kalau pejam nanti langgar orang pula.
kenapa rumah pa'chik tak boleh masuk?

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah