Saya Sangat Rajin Membaca Buku

BismiLLAHirrahmanirrahim.


Di dalam Akademi Risikan Antarabangsa, aku dipaksa untuk membaca banyak buku-buku. Kerana. Mahu menjadi seorang perisik bertaraf internasional tak kan lah perlu meng-Google setiap kali diajukan soalan-soalan kilat yang mana pada ketika itu tiada khidmat jalur lebar atau wi-fi atau talian hayat. Pasti akan digelakkan secara berjemaah dengan ahli risikan yang lain jika mereka tahu aku tidak dapat menjawab soalan '1 + 1'. Ya. Aku tidak sanggup dimalukan. Kerana ia akan menjatuhkan imej aku sebagai Ratu Kereta Berhias.




Kelebihan Surah-surah al Quran.










Pegangan Ahli Sunnah wal Jamaah.



Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 51.
Selamat Menyambut Ramadhan al Mubarak.
=)


4 Rokyukum:

Anonymous Saturday, August 30, 2008 11:32:00 PM  

salam Ramadhan.. :)

Anonymous Sunday, August 31, 2008 1:04:00 AM  

salam ramadhan jugak.. ;)

ha..jgn dok malas sgt baca buku.. pose2 jugak.. buku kena baca jugak..nk exam x lama mana dah tuh.. study smart n hard.. doakan kejayaan sy sama... =)

p/s: silalah baca buku karya saya yg baru sahaja siap dicetak.. ahak hak hak..

Pa'chik Sunday, August 31, 2008 8:06:00 AM  

ingat banyak sangat baca nya...

e.i.s.r.a.a Monday, September 01, 2008 8:30:00 AM  

achik>>
salam ramadhan kembali. =)

dato g>>
salam ramadhan jugak gak gak.
rajin bebel betullah. doa sama2.
buku cap apakah? =)

pakchik>>
banyaklah, lebih dari 2 bagi nisbah saya yang 'rajin terlampau' baca buku ni. jakilah tu.

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah