Lipas Malaya Itu

Bismillahirrahmanirrahim.


Adakah kalian menyangka yang aku sudah meninggal?
Meninggalkan bumi sahara ini? Atau meninggalkan dunia pem-blog-an? Atau lebih kejam lagi, kalian sangka aku telah meninggal dunia alias mati?

Oh.

Aku baik-baik saja. Cuma... cuma... errr...

.

















Buku Lipas dari Malaya ini telah selamat sampai. Ketika aku telah habis periksa. Hmmm... 27 Mei 2008. Ohhh... lama sudah.


Lama eh, aku tidak menaip di rumah baru ini? Amnesia seketika.
Aha ha ha...


6 Rokyukum:

Pa'chik Thursday, June 19, 2008 8:28:00 PM  

saja lepak..

achik Thursday, June 19, 2008 10:01:00 PM  

Adakah kalian menyangka yang aku sudah meninggal?
Meninggalkan bumi sahara ini? Atau meninggalkan dunia pem-blog-an? Atau lebih kejam lagi, kalian sangka aku telah meninggal dunia alias mati?

tak2.. ingatkan cikwa sibuk berpoya2 sampai lupa nak berblog.. heheh.. ;p

jauh lipas tu terbang ek.. :)

achik Thursday, June 19, 2008 10:02:00 PM  

oh2 lupa.. saya tau cikwa rindukan saya kan.. jgn malu2 nak ngaku.. ;)

blackpurple @ jowopinter Friday, June 20, 2008 3:22:00 PM  

Salam.

Wah! Pandangan atas, pandangan bawah, pandangan sisi, semua ada ek..

Terima kasih kerana membeli lipas. Terima kasih atas kerjasama Pos Malaysia kerana menyampaikan Lipas itu.

Kaktiny Friday, June 20, 2008 3:23:00 PM  

salam..

hmm.. jauh kiriman tu pergi..

Anonymous Friday, June 27, 2008 9:31:00 PM  

pa'chik>>
sila lah. nak lama2 pun tak apa, free.

achik>>
sebuk menidurkan diri di samping kerja2 yang tak berfaedah.

lipas tu terbang naik kapal terbang.

kamu yang malu nak ngaku. kan?

wak>>
dulu2 pernah ambil lukisan kejuruteraan kot.

terima kasih kepada semua.

kakTiny>>
kerana ada yang sudi pengeposnya.

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah