Tak Ada Rezeki Atau Teraniaya

BismiLLAHirahmaanirrahiim.




Akibatnya; sudah 9 hari aku menjadi warga pulau. Kalau mahu ikutkan rasa hati, memang aku tidak redha dengan apa yang telah 'mereka' lakukan kepada aku. Disebabkan iman yang masih berbaki aku cuba tenangkan hati dengan hakikat mungkin telah tercatat di pulau ini rezeki dan kebahagiaan aku. Sangat mudah dalam bentuk ayat tetapi untuk ditelan dan dihadapi dalam bentuk kehidupan...

Di pulau ini aku mungkin akan bermastautin dalam 2 atau 3 tahun atau lebih. Aku wajib berbaik sangka dengan takdir yang telah ditetapkan. ALLAH lebih tahu apa yang terbaik untuk aku.



























Dengan tiba-tiba aku teringat akan 'santau'. Muhahaha

0 Rokyukum:

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah