Rejim Buku

BismiLLAHirrahmaanirrahiim




Datang lagi.




Dulu aku pernah bercita-cita mahu bermusafir ke Jerman. Rezeki tiada. Tetapi sekarang Si Jerman pula yang datang kepada aku. Inilah Si Jerman yang ditugaskan sebagai spy untuk aku selama 3 bulan.




Hari-hari terakhir peng-kuliah-an.


Puan Haziyanti mengajar kami tarian Zapin sebelum menjawab kertas 'Pop Kuiz'. Puan Haziyanti ni se-sekolah dengan aku. Cuma dia super senior. Dia pensyarah di bahagian Sains Sukan dan Kejurulatihan.





Kelas petang terakhir Kumpulan B bersama Mr. Nadarajan a/l Thambu. Kelas yang paling sempoi. Aku suka sangat kelas ni.


Kelas akulah yang paling meriah, majmuk. Ada berlatarbelakangkan jurutera, 'orang Bio', Bio-Computer, 'bawah sikit dari doktor kesihatan, kaunselor, arkitek, Ustaz-ustazah...








Malam. Taklimat terakhir untuk 'Program masuk hutan dan masuk bangunan'. Sangatlah aku tak suka.



0 Rokyukum:

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah