Makanan Kesihatan

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.



Hari ini ada lagi 'potlak'. Temanya 'Makanan Kesihatan'. Ramai juga yang terfikir tentang makanan kesihatan itu, sihatkah?

Aku? Oh. Aku tidak makan ulam-ulaman. Sebab itu aku dikatakan tidak sihat. Barangkali.






Orang Melayu memang terkenal dengan pelbaga jenis makanan. Kalian setuju?


5 Rokyukum:

Pa'chik Friday, October 30, 2009 5:16:00 PM  

buah pekebenda tu weh???

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Sunday, November 01, 2009 9:00:00 AM  

setuju.. ulam tu semua saye makan,kecuali ulam raja :)

achik Monday, November 02, 2009 2:56:00 PM  

buah apa tu cikwa?

err saya pun x makan ulam-ulaman..

e.i.s.r.a.a Tuesday, November 03, 2009 7:30:00 AM  

pa'chik dan achik>>
itu buah putet. eh putat. rasanya tak ada makna pelik dalam bahasa kelantan kan pakcik, kan? =)

gkp>>
patutlah yu awwet muda =)

Pa'chik Wednesday, November 04, 2009 2:37:00 PM  

tak pelik... aku yang tak penah tengok... kikiki...

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah