Adehhh

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Gara-gara kena diuji bakat hari Khamis ni, terpaksalah aku membeli kasut balet. Ok. Itu aku masih boleh terima kelogikannya. Bila orang ada uji bakat, dia akan membeli pakaian khas (termasuk kasut) yang bersesuaian. Biasalah tu.

Tetapi. Apa yang aku rasa pelik sangat dengan nota pada borang uji bakat tersebut. 'PERHATIAN: Sila bawa pakaian sukan dan kasut bersesuaian untuk ujian fizikal'. ??? Aku cuma mohon untuk uji bakat Gred S.41, bukannya jurulatih sukan!



Pusat ujian uji bakat:
Akademi Pembangunan Belia Malaysia,
Batu Gajah (APBM),
Kementerian Belia dan Sukan, Malaysia,
KM 21 Lebuhraya Ipoh-Lumut,
31560 Siputeh.


NotaBawah:
Aku lebih selesa menyarung sandal.


2 Rokyukum:

dato g Tuesday, May 26, 2009 9:55:00 PM  

salam terjah... =P

Eh..ada ujibakat eh.. Selamat berjaya ya.. buatlah yang terbaik..larilah sepantas-pantasnya kalau-kalau ada test larian 4 kali 100 meter ka.. ahak hak hak =P

achik Wednesday, May 27, 2009 3:41:00 PM  

good luck!!

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah