Sikit Itu Fitrah, Banyak Itu Masalah

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Sejak kebelakangan ini aku selalu lupa. Aku tidak makan semut, benda masam dan insyaALLAH segala rezeki yang masuk ke rongga tekak aku ini halal. Adakah kimia di dalam otak aku berlebihan hinggakan tarikh pembedahan kecil yang bakal dilakukan dalam cuti sekolah ini pun aku lupa? Mujur bonda mengingatkan. Tetapi aku masih teragak-agak sama ada mahu dibedah atau tidak. Oh...




3 Rokyukum:

achik Wednesday, March 04, 2009 11:39:00 AM  

pembedahan apakah??
moga baik-baik belaka.. jaga diri.. :)

blackpurple @ jowopinter Thursday, March 05, 2009 9:55:00 AM  

Semoga kamu selamat. Tak kiralah pembedahan sekecil mana sekalipun..... :)

Anonymous Friday, March 06, 2009 4:32:00 PM  

achik said.

pembedahan apakah??
moga baik-baik belaka.. jaga diri.. :)

blackpurple @ jowopinter said...

Semoga kamu selamat. Tak kiralah pembedahan sekecil mana sekalipun..... :)


--------->>>>>> Aminnnnnnn

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah