Run Away

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Aku terpaksa melarikan diri dari dikejar oleh 'doktor itu'. Asalnya mahu menyorok di Sarawak dengan mendapat tiket pergi-balik percuma yang ditaja oleh 'Orang Sarawak'. Aku merancang, TUHAN juga merancang. Tetapi. Rancangan TUHAN jugalah yang sempurna.





NotaBawah:
1. Terima kasih kepada Ustajah kerana sudi mengutip aku di Stesen Bas Shahab Perdana dan belanja di RFC dan ketika berada di Langkawi.

2. Terima kasih kepada PakAli sekeluarga kerana terima aku sebagai tetamunya selama 4 hari 3 malam.
3. Oh. Tidak banyak men-snap gambar ketika berada di Langkawi kerana dipaksa untuk memandu.



=)


5 Rokyukum:

achik Tuesday, March 24, 2009 5:37:00 PM  

jalan2 makan angin ek.. :D

Pa'chik Tuesday, March 24, 2009 9:17:00 PM  

kuku ko dah panjang... kena potong dah tuh... kikiki...

Anonymous Thursday, March 26, 2009 2:42:00 PM  

benar-benar datang kedah... sy pun berada di langkawi waktu itu.. uhuk.. =)

e.i.s.r.a.a Thursday, March 26, 2009 10:03:00 PM  

achik>>
ai makan nasik juga lah. =)

pa'chik>>
macam pengawas je. errr... kuku saya tara tu belum panjang lagi.

dato g>>
saya akan kotakan janji saya. lain kali janganlah kasi fon no eh. =P

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Thursday, April 02, 2009 11:43:00 AM  

abe g saja x bg kita cari dia..kita cari dia sampe langkawi tp abe g lari..abe g mmg kijam gila

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah