Nampak

BismiLLAHirrahmanirrahim.



2 hari lepas. Aku jumpa Doktor Dewa. Aku masuk bilik dia apabila nama aku dipanggil. Dia kasi salam. Aku jawab. Kemudian kami bersoal jawab. Kemudian...

Nampak macam umur 17 tahun.

Aku senyum. Sambil batuk-batuk kecil kerana tekak sedang menggatal.


=)

3 Rokyukum:

Pa'chik Thursday, February 19, 2009 7:52:00 PM  

pasan ahhhh ko... hahah...

Anonymous Friday, February 20, 2009 8:17:00 AM  

dr tu dah lama x tukar power spek.. sebab tu dia NAMPAK yu 17 thn...

hu hu hu

e.i.s.r.a.a Friday, February 20, 2009 7:01:00 PM  

pa'chik>>
jaki dengan kemudaan saya =P

gild>>
rasanya kalau dokter lagi rapi penjagaan matanya. kamu juga dengki dengan keNAMPAKkan muda saya =P

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah