... Atau Apa Lagi?

BismiLLAHirrahmanirrahim.



Mula-mula. Ketibaan Bonda dan sepupu di Lapangan Terbang Kaherah.

Selepas itu. Ketika ketibaan aku di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur. Tiga orang jejaka matang Malaya; Ayahanda, Ayahanda Ngah dan Kekanda Abu Bakar. Ditambah dua orang jejaka kacak Malaya; JUM dan Zerox.

Kemudian. Seorang wanita berbangsa Cina.
Kemudian. Kemudian. Kemudian. Dan kemudian, kemudian, kemudian, kemudian dan kemudian.

KECIKnya kamu...
Macam umur DUA BELAS tahun.
Errr... itu kamo ye?
Tak tahu nak kata apa. Tapi nampak macam KURUS.
Itu anak umur SEPULUH tahun ka?
Waaahhh makin SLIM la...
Wow, SLIM giler...
Makin RAMPING la...
Apasal kamu makin KERING, MELENGKUNG?
Macam DRUG ADDICT pun ada.


Kesimpulannya. Aku tak cukup kasih sayang ketika bermukim di Egypt. Itu sebab aku begitu. Dan masih begitu hingga kini. Begini.


=)

4 Rokyukum:

Pa'chik Wednesday, February 04, 2009 3:59:00 AM  

tak lompat-lompat?? :P

e.i.s.r.a.a Wednesday, February 04, 2009 9:37:00 AM  

pa'chik>>
pakcik ada berapa juta rm? =)

achik Wednesday, February 04, 2009 10:56:00 AM  

yela2 saya tau cikwa kurus.. ;p

Anonymous Wednesday, February 04, 2009 1:49:00 PM  

Sedarlah diri wahai manusia... awak tu dah 28 tahun.. hu hu hu...

ikut bahasa pilunya; 2 tahun lagi 30 dah.. ha ha ha

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah