Malaya-Jepun

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.




Cerita Achik dengan 'rezekinya' telah sampai ke Korea. Aku pun rasa iri hati juga. Jadi, sehari selepas 'Hari Terakhir Rejim Buku', aku dan rakan serumah telah ke Jepun untuk melihat Pameran Lukisan Kanak-Kanak. Sangat menarik. Membuatkan aku dan rakan serumah terfikir "... umur muda dah boleh fikir benda-benda macam ni, kalau budak-budak kita?"















=)

2 Rokyukum:

achik Wednesday, November 03, 2010 5:44:00 PM  

apa la sgt 'rezeki' saya gi korea 6 hari banding 'rezeki' cikwa duk bertahun2 kat negara orang.. ;)

e.i.s.r.a.a Thursday, November 04, 2010 9:26:00 AM  

Achik>>
Itu bukan berpoya2... terasa sengsaranya... Tak ada tandahati untuk ai ke?

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah