Berbaloikah?

BismiLLAHirrahmaanirrahiim.








Inilah kali pertama (2009) aku masuk dan makan masakan 'Tok Wan Merah' yang seharusnya aku boikot itu. Bukan makanan itu yang aku mahu ceritakan (menyesal sesudah kenyang???), tetapi aku suka gambar di situ (yang sebenarnya aku telah menjadi penderma peluru kepada Palestin dan negara-negara yang senasib dengannya).

Kadang-kadang. Aku berasa pelik terhadap diri. Sudah tahu salah (berdosa), kenapa mahu lakukan juga? Teringat satu formula. 'Sembahyang dapat mencegah dari melakukan perkara mungkar'. Jika aku bersolat, tetapi masih lagi buat benda-benda yang mungkar, maknanya solat aku ada... ... ...

....




... something wrong!








Astaghfir ULLAH al'ziim. Astaghfir ULLAH al'ziim. Astaghfir ULLAH al'ziim.

0 Rokyukum:

Aku

Orang yang suka bermain-main, berfoya-foya, berpeleseran, melepak...

Daqahliyyah